Wygrałam Candy u Rybki !!!

O wygranej wiem już od jakiegoś czasu ale chwalę się dopiero teraz bo właśnie otrzymałam przesyłkę. Zapraszam wszystkich do zaglądania na bloga Moniki, sprawczyni tego super pozytywnego zamieszania. Jestem zachwycona zawartością mojej paczuszki. Dostałam tyle przydasi, że jestem w szoku. Zresztą sami zobaczcie te cudowności.


Monika nie zapomniała o tym, że święta już za moment i dostałam od niej cudną kartkę



oraz prześliczne kordonkowe pisanki.


Chyba spróbuję swoich sił w robieniu karteczek bo dostałam tyle materiałów, że pułk można obdzielić.



 Dziękuję Ci Moniczko z całego serca bo dostałam od Ciebie cudowny prezent na święta. Pisanki oczywiście znajdą się w moim koszyczku.
Kurczę cieszę się jak dziecko z tej wygranej.

Buziaki

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuje serdecznie za każde miłe słowo :)

Popularne posty z tego bloga

Jak szybko zrobić pojemnik na herbatę - kursik

Przedpokój w stylu morskim.

Stół i krzesła do jadalni po metamorfozie